Z początkiem września, mieszkańcy Krakowa mogli zacząć korzystać z nowo wybudowanej linii tramwajowej, łączącej Krowodrzę Górkę z Górką Narodową. Mimo że linia ma już pięć kilometrów i 23 przystanki, nie oznacza to końca prac budowlanych w tym rejonie. Nadal trwają intensywne działania mające na celu ukończenie zintegrowanego węzła przesiadkowego.
Przy Górce Narodowej powstaje obiekt, który będzie mógł pochwalić się nie tylko pętlą tramwajową, ale także terminalem autobusowym. Co więcej, planuje się tam również dwupoziomowy parking P+R, który będzie miał aż 470 miejsc. W tej chwili prace koncentrują się na etapie wykończeniowym tego inwestycji.
Aktualnie montowane jest zadaszenie nad peronami. Przy dojazdach do parkingu układane są ostatnie warstwy asfaltu. Na najwyższym poziomie parkingu przygotowywana jest nawierzchnia docelowa. Poza tym, trwają prace nad stworzeniem murek oporowych od strony ulic sąsiadujących z węzłem.
Zakończenie budowy zintegrowanego węzła przesiadkowego planowane jest na koniec bieżącego roku. Dzięki temu mieszkańcy Krakowa będą mogli korzystać z nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych, które znacznie ułatwią im poruszanie się po mieście.