Finalizacja rekrutacji na stanowiska dyrektorskie w nowo utworzonych departamentach Krakowskiego Urzędu Miasta

Zostały sfinalizowane procedury konkursowe na stanowiska kierownicze w departamentach Urzędu Miasta Krakowa, które rozpoczęły swoją działalność z dniem 1 lutego.

21 listopada 2024 roku, prezydent miasta Krakowa, wydał zarządzenie o numerze 3005/2024. Zarządzenie to dotyczyło wprowadzenia nowych departamentów do struktury Urzędu Miasta Krakowa, mających na celu koordynację działań poszczególnych jednostek funkcjonujących w obrębie urzędu.

Podczas konferencji prasowej z dnia 30 października prezydent Krakowa, Aleksander Miszalski, podkreślił, że głównym celem tych zmian jest usprawnienie pracy urzędu poprzez eliminację dublowania kompetencji przez różne wydziały i osiągnięcie oszczędności. Miszalski zaznaczył także konieczność wprowadzenia do struktur urzędu profesjonalnego zarządzania oraz menedżerów, którzy dokonają zmiany podejścia do pracy, opierając się na najnowszych metodach zarządzania.

Osoby na stanowiska dyrektorów departamentów zostały wybrane za pomocą procedur konkursowych, przeprowadzonych przez Wydział Organizacji i Nadzoru UMK. W swoich obowiązkach dyrektorzy departamentów podlegają bezpośrednio prezydentowi miasta oraz odpowiednim jego zastępcom i pełnią swoje zadania pod ich fachowym nadzorem.

Dodaj komentarz